söndag 20 maj 2012

Nyss så träffa ja en Krokodil... *nynnar*

Jag skulle inte alls ha detta underbara Krokodilen i bilen tyget från Liandlo, Visst var jag sugen, mennej. Jag har så många andra tyger och jag hade ju precis beställt därifrån... Sedan tog det sut och lika bra det! Men så fick jag en framtida beställning på filt där ena sidan ska vara rödrandig och då tänkte jag beställa hem medans det fanns kvar, för man vet ju inte om och när det tar slut. Och vips! Så fanns krokodilen i bilen när jag skulle beställa det andra. Så då fick det med följa med hem.
När jag sydde cupcakes hoodien så kände jag att jag ville ha en fleecefodrad hoodie till lillkillen i sommar. Och inför resan kände jag att jag ville ha med en. Skönt att svempa om när det är lite kyligt. Så även den såg dagens ljus i lördags natt. Lite lättare än prinsessetet att få till. Inte så mycket att sprätta och jag blev jättenöjd!

Mönstret är eget och tygerna från Liandlo.

2 kommentarer:

  1. Så fin omlott....min meter ligger orörd, kan liksom inte bestämma mig vad jag ska sy.

    SvaraRadera