lördag 2 juni 2012

Nåja, det har i alla fall varit tillräckligt varmt...


...för att ha kortbyxor och tröja i år. Och då insåg jag att lillebror vuxit ur det mesta från förra året. Så ett set fick det bli till honom. Byxorna har legat till klippta länge, men jag har inte vetat vilket tg jag ville sätta i fickorna, så det hamnade i UFO lådan. Men så tidigare i veckan började jag jobba mig ner i högen med ofärdiga projekt och de dök upp. Och då insåg jag ju att det randiga skulle det bli. Och en helikopterräv tröja till. Och så här blev det. Är supernöjd! Ja, förutom då med värmen, för inte har lillebror invigt det än... Hoppas det blir av under kommande vecka. 
Mönster eget till både tröja och knickers. Tyg från Lilofant, Ohlsons och mudd från stoff och stil. Detta set i strl 98. 
Ja, bilderna blev på sned och vägrar vända på sig idag. Så ni får vackert lägga huvudet på sned för att se dem bättre ni med ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar