söndag 1 januari 2012

Gott Nytt År

Ja, nu är det nytt år igen och detta år hoppas jag verkligen på nya möjligheter! Efter mycket velande har jag bestämt mig för att handlöst kasta mig in i det okända och försöka stå på egna ben genom att försöka förverkliga mina drömmar.

Under hösten har jag jobbat heltid på en förskola vilket varit roligt och givande i sig, men jag har känt att jobbet tagit all mina tid och att TrollaTing fått stå till sidan mer än jag velat. Att jobba heltid med pendling har dessutom varit ett pusslande med små barn och deras förskoletider. Så nu har jag helt enkelt bestämt mig för att satsa på TrollaTing som har F-skattsedel sedan 1 september förra året samt ägna kommande veckor åt att fundera över vad jag vill göra när jag "blir stor". Skriva färdigt examensarbete och göra högskoleprov står också högt på listan.

Detta kommer att bli en spännande resa och jag hoppas att ni vill följa med mig på den! Nu finns tiden att sy och därmed att blogga igen! Välkomna att hänga med!

Dessa byxor syddes redan i somras och får bli symbolen för att bloggen legat nere under hösten men att det nu kommer att bli ändring på det. Jeans med mudd i strl 80 om jag inte minns helt fel. Spets på fickorna framtill, princesskronor baktill. Namnapplikation på ena benet. Mönster eget. Tyger från stoff och stil och spets från gömmorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar