tisdag 28 augusti 2012

Trollating går på halvfart...


... och därmed kommer jag behöva lägga in om beställningsstopp. Alla beställningar som är lagda kommer att slutföras. Det kan dock ta lite längre tid än vanligt. Webbshopen kommer att fungera som vanligt och jag hoppas att den kommer att hinna fyllas på under veckorna som går (det finns en hel del uppsytt som inte hamnat där än).


Varför detta? På grund av två anledningar. En positiv och en negativ. Den positiva är att vi kommer att flytta. Detta kommer att ta sin början nästa vecka och därmed kommer jag inte kunna jobba fullt ut eftersom jag jobbar hemifrån.
Det är även så att min man gått upp och börjat jobba skift, vilket gör att vår älskade lilla kille inte får vara på förskolan förrän sen eftermiddagen. Och jag jobbar hemma och har svårt att kunna få tiden att sy även om jag jobbar som egen företagare på heltid och känner mig hela tiden stressad då jag bara kan jobba några få timmar om dagen varannan vecka, vilket inte ger något bra resultat vare sig sömnadsmässigt eller familjemässigt.

MEN! Vi hoppas på att kunna få till en lösning på problemet så småningom och beställningsstoppet gäller fram till 1 oktober då vi förhoppningsvis installerat oss i vår nya bostad och jag fått mig ett ordentligt arbetsrum!

Välkomna tillbaka med era beställningar då! Det kommer hända massor med spännande saker med Trollating under hösten!

Mvh Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar